Breaking News

Sunday, March 31, 2013

Jalan-Jalan Hujung Minggu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Hangpa punya hari minggu buat apa selalunya??? Pergi kuar kat mana. atau tidoq ja.... hehehe.
Aku jarang sangat keluaq pergi jalan2 nie.. sebab x brapa minat... lagipon aku cepat letih klu berjalan....maklumla orang kurang darah merah kan.... :..

Tapi minggu nie, aku pergi Jalan Brunei, dekat dengan Times Square tu... aku pergi sana dengan cik tunang...Pergi nak tengok draft kad Kahwin kami dengan nk pilih warna untuk kad pihak lelaki..
Sebelum nie baru pilih 1 warna untuk belah pompuan, warna purple... tapi bhagian aku baru decide untuk ambil warna gold jer.... Kat sana, kami pergi kejap jer untuk finalize design yg dia buat dengan  pemilihan warna jer.. nanti kedai tu emel blik kat kami la draft yang dipersetujui.... Aku tempah kat kedai SeriSirehKadKahwin.... Pakage dia ok la... aku amik pakage tue jenis art card... pastu dia bagi free 2 bunting... design tue aku x bgi lagi gambar..... Kedai nie pon aku pergi 2 minggu lepas, tanya jer harga terus ambil, x pergi survey kat tempat lain dah, sebab dah kira terlambat dah la kami ni.. kad pon x siap lagi....

Nie la draft dia (hitam putih lgi), nnti dah siap kami jemput la korang... UntONGlaaaa kan... hehehe....Draft kad nie aku tgk mcm ok jer, tapi cik tunang aku banyak jugak la dia betulkan draft yang diog buat sebelum nie, maklumla aku nie bukan rajin sangat nak baca2... klu kada kawen member bagi pon, 2 benda jer aku tgk, tarikh dgn alamat jer.... yang lain aku x tgk sgt... tapi x tahu la korang kan.....

Selalu klu keluar dengan pompuan nie, ada bagus jugak la, di yang banyak pilih, sebab aku nie jenis simple jer, semua ok jer, kadang2 dia slalu marah gak aku, ashik tanya semua ok jer, x der bgi comment kan... ea la dah mmg ok, aku kata ok je la kan.... kan aku komen macam pertandingan AF dengan Raja Lawak baru tau....

Lepas tu kitaog pergi cari kain lace untuk cik tunang aku, dia x puas hati kain yg tailor tu buat sebelum nie, so dia nak beli kain lain,  dalam hati aku, bazir jer, tpi x per la dia kata untuk guna masa akad nikah skali tu jer kan.... Round la kat JAKEL KL, dekat Jalan TAR tu... ada la beberapa kain yg dia minat, jenis nama kain aku lupa dah la....hehehe.

Ingat lepas habis tgk kain, dah boleh blik, aku dah x larat dah nak jalan, kami pergi Shopping complex lak dekat2 dengan jalan TAR nie... mesti korang tau kan....sampai jer sana aku tgu la kat tempat yang boleh aku duduk... x larat aku nak layan org pompuan cari barang... Tapi apa yang aku tengok, selalunya kaum ADAM nie, mesti cari port jer bila tungu bini-bini diog beli barang kan... mesti x larat nak melayan kan... hahahah.
Tengok la siapa yang duk cari ilham la kat sini... termasuk la aku... Sori ye bang,, amik gambar curi-curi...

Nah, ramai betul orang....  so, layan jer la.. nak wat cmner... tapi 1 jer aku tengok shopping complex ni, boleh kata tiap2 hari ada SALE... x tau la.. tapi setakat yang aku pergi mesti ada SALE, slalunya 50% mesti ada punya kan....

Ok la... apapon semoga kamu semua berbahagia bercuti walaupon 2 hari.. Gunakan masa rehat anda sebaik mungkin....  

~babai~

Nuff

Recent Comment

Designed By Blogger Templates